Případová studie
Kentico Software je chytré řešení pro správu webu se spoustou funkcionalit a i my ho pro řadu projektů využíváme už několik let. Koneckonců tak začala před časem i naše spolupráce. Byli jsme nejdříve zákazníky, ale postupně se naše cesty více propojily a dnes je brněnské Kentico jedním z našich blízkých partnerů. Pomáháme jim s rozvojem produktu.
30 000 + Zákazníků v Česku i ve světě používá Kentico software.
Příběh Kentico začal v roce 2004, kdy se brněnský ajťák Petr Palas rozhodl vytvořit software pro správu webového obsahu. Dnes jeho firma působí po celém světě. Pomáhají firmám zlepšovat zákaznickou zkušenost jejich klientů v digitálním prostředí, vyvíjejí nástroje pro správu obsahu, digitální marketing i e-commerce. Mají desítky tisíc zákazníků a opakovaně získávají ocenění od Forrester i Gartner.
Sales manžeři Kentica používají pro prodej a prezentaci produktu demoverzi, kterou ukazují klientům. Stáli jsme před výzvou udělat upgrade 2.0, která spočívala jak v návrhu aplikace a jejích šablon, tak i v použitých technologiích.
Na jejich novém produktu (Xperience By Kentico) jsme postavili aplikaci pro ukázku stávajících funkcí a možností řešení. Tuto aplikaci používájí prodejci při prezentaci přímo u zákazníka.
Responzivní a uživatelsky přívětivý design.
Možnost přizpůsobení pro konkrétního zákazníka.
Integrované nástroje pro digitální marketing a správu obsahu.
Automatická aktualizace na nejnovější verzi softwaru.
Vylepšená rychlost a optimalizace pro různá zařízení.
Podle našich obchodníků je nová podoba demoverze skvělá. Pochvalují si design, uživatelskou přívětivost i to, že appka drží krok s reálným produktem. Klientům tak mohou vždy na schůzku připravit verzi, která rovnou ukazuje, jak naše platforma pomůže jejich byznysu v reálném čase.
Máte nápad nebo projekt a chcete vědět, jak ho díky technologiím posunout k lepším výsledkům?